Ceny a spôsoby dopravy a platby
*Doprava zadarmo platí pri nákupe nad 90 €
Spôsoby doručenia
Osobný odber 1€
- Zásielka bude pripravená na vyzdvihnutie na predajni VIP Drogéria, Čierna voda 434 925 06 Čierna Voda (okres Galanta) Prevádzka je otvorená od 8:00-16:00 počas pracovných dní.
- Počkajte, prosím na potvrdzujúcu sms alebo e-mail, že je Vás tovar pripravený na vyzdvihnutie.
- Spracovateľský poplatok 1€ sa účtuje pri nákupe do 25€ Pri objednávkach nad 25€ sa poplatok neúčtuje.
- Doba uloženia balíka je maximálne 7 dní, následne si vyhradzujeme právo storna nevyzdvihnutej objednávky.
- Objednávku je možné uhradiť v hotovosti na mieste, bankovým prevodom vopred na účet alebo platobnou kartou pri objednávaní tovaru prostredníctvom internetu. Platba kartou na mieste žiaľ nie je možná.
Kuriér 3,95 €
- Objednaný tovar je doručený prostredníctvom kuriérskej služby priamo na adresu, ktorú si v nákupnom procese určíte.
- Tovar bude doručený od 1 až 2 pracovných dní od expedovania zásielky zo skladu. Počas vianočnej sezóny môže byť lehota doručenia zásielky predĺžená podľa vyťaženosti dopravcu.
- V okamihu expedovania Vám dopravca zasiela e-mail alebo textovú správu s informáciami o balíku. Pokiaľ zmeškáte prvý pokus o doručenie, máte k dispozícii viac možností. Je potrebné po obdržaní e-mailu alebo textovej správy s odkazom postupovať podľa pokynov kuriérskej spoločnosti. Počas expedovania je možné si balík sledovať, stačí podacie číslo uviesť v tomto odkaze: https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok
- Balíky zasielané na dobierku sa uhrádzajú priamo vodičovi dodávky. Objednávky zrealizované na slovenskej doméne doručujeme výhradne na území Slovenskej republiky.
Dôležité, neprehliadnite - pri preberaní balíka si prosím dôsledne skontrolujte stav obalu zásielky. V prvom rade je potrebné preveriť, či nie je akýmkoľvek spôsobom porušený obal, odlepená páska. Ak máte pochybnosť o manipulácii s balíkom či poškodením odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás o skutočnosti informujte. Vďaka správnemu postupu predídeme nepríjemnostiam, ktoré môžu nastať. Poprípade je možné zásielku v prípade podozrenia prevziať a otvoriť priamo pred doručovateľom. V prípade, že sa podozrenie potvrdí, je možné s dopravcom priamo na mieste vypísať tzv. reklamačný protokol, na základe ktorého vieme ďalej reklamáciu riešiť.
Pokiaľ by Ste zásielku prevzali a obsah bude nekompletný alebo inak poškodený, žiaľ nemáme možnosť riešiť ďalej reklamáciu medzi dopravcom a Vami. Na prípadné neskoršie hlásenie reklamácie nemáme možnosť brať ohľad.
Packeta - výdajné miesto 2,95 €
- Doručenie tovaru na výdajné miesta preferuje podľa štatistík až 98% zákazníkov. Môžete si tak zásielku vyzdvihnúť v čase, ktorý vám najviac vyhovuje na mieste vám najbližšie a nemusíte sa prispôsobovať kuriérovi.
- Pri zvolení spôsobu doručenia Packeta - výdajné miesto si svoju objednávku môžete vyzdvihnúť na Vami vybranom výdajnom mieste siete Packeta: https://www.packeta.sk/pobocky
- až 80% zásielok dorazí na výdajné miesto už do druhého pracovného dňa. Dobu doručenia dopravca síce negarantuje, no robí maximum pre to, aby bola vaša zásielka doručená čo najskôr.
- V okamihu expedície zásielky vám na e-mail príde tzv. Expedičný email s fakturáciou a s možnosťou sledovania svojej zásielky pomocou čísla zásielky tu: https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search
- Po doručení na vybrané výdajné miesto budete informovaný SMS a e-mailom o možnosti vyzdvihnutia, kde nájdete heslo, ktoré budete pri preberaní potrebovať.
- Zásielka bude dostupná na výdajnom mieste max 7 kalendárnych dní, následne sa k nám vráti ako neprebratá tzv. vratka. Z toho dôvodu vás prosíme o sledovanie doby na vyzdvihnutie.
- V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte vedieť priamo dopravcovi a on vám úložnú lehotu zadarmo predĺži až na 21 dní. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.
Packeta - Balík na adresu 3,50 €
- Balíky sú doručované rovnakým spôsobom ako kuriérskou spoločnosťou priamo na adresu zazmluvnenými dopravcami spoločnosti Packeta.
- Tovar bude od expedovania doručený najneskôr do 2 pracovných dní doručovateľom priamo na adresu.
- Pre doručenie týmto spôsobom je balík obmedzený váhou a veľkosťou, v prípade, že v objednávke presiahnete určité normy, ktoré dopravca stanovuje pre tento spôsob doručovania, žiaľ sa Vám tento spôsob v možnostiach nezobrazí, poprípade Vás budeme kontaktovať pre zmenu spôsobu doručenia balíka.
-----
*Doprava zadarmo platí pri nákupe nad 90 €
Doprava zadarmo platí pri objednávkach s váhou produktov do 5 kg. Pri objednávkach s vyššou váhou sa poštovné ráta štandardne podľa cenníka účtovaného dopravcom, ktorým využívame expedíciu balíkov s vyššou váhou ako je 5 kg. Cenník podľa váhy je uvedený v obchodných podmienkach a tiež sa vám cena za Váš nákup zobrazí v nákupnom procese pred odoslaním objednávky.
Možnosti platby
Dobierka 1 €
- Najčastejšie využívaný spôsob platby. Za tovar zaplatíte v hotovosti pri preberaní tovaru priamo zvolenému dopravcovi, kuriérovi prepravnej spoločnosti. Dobierka je spoplatnená 1 €
ONLINE platba kartou (online cez internet prostredníctvom platobnej karty)
- Po vytvorení objednávky budete presmerovaní na platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje z platobnej karty. Pokiaľ bude transakcia autorizovaná, platba prebehne ihneď a tovar expedujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň, pokiaľ je tovar samozrejme skladom. Ide o rýchlu, bezpečnú a pohodlnú formu možnosti platby na našom webe. Pri ďalšej platbe už údaje karty vypĺňať nemusíte, systém si ich bude v prípade Vášho súhlasu samozrejme, pamätať. Údaje o platobnej karte kupujúceho sa nedostanú k predávajúcemu, ale iba priamo banke.
Bankovým prevodom - prostredníctvom Internet bankingu
- Akonáhle obdržíme objednávku, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail s bankovým spojením a variabilným symbolom potrebným k úhrade. Platbu realizujete cez svoj Internet banking po prihlásení.
- Po prijatí platby a priradení platby k vašej objednávke tovar odosielame a následne informujeme expedičným emailom.
- Je dôležité, aby sme mali vaše kontaktné údaje správne a úplne, z toho dôvodu vás žiadame o dôslednú kontrolu pri vyplňovaní údajov v nákupnom procese