0
Nákupný košík je prázdny.

Blog

Myslite v zelenej


04.02.2020
Delia Live
Myslite v zelenej

Ako každý e-shop, boli sme aj my postavený pred voľbu investovať do rôznych marketingových prvkov,
ktorými by sme k vám prehovárali ako napr. pekné krabičky s našim logom, tlač a rozosielanie letákov,
bilboardy atď. alebo zvoliť tú ťažšiu ale predovšetkým zodpovednejšiu cestu.

Vysvetlime si najprv, ako to bežne funguje čo sa týka reklamy.

Obecné pravidlo, ktoré platí všade znie "NIČ NIE JE ZADARMO!". Bežný distribútor sa tvári, že to robí pre Vás z vlastného
vrecka, opak je však pravdou. Ak by navýšil cenu konkrétneho jedného produktu, zákazník by si rozdiel všimol a produkt
nezakúpil, preto navýši ceny väčšieho množstva produktov aby bolo navýšenie nepostrehnuteľné. Týmto spôsobom si jednotlivý
zákazníci navzájom platia "načančaný" obalový materiál, ktorý vo väčšine prípadov končí v odpade. Toto isté sa týka aj reklám
v tlačovinách, televízií a na internete. A tak si v konečnom dôsledku KAŽDÚ reklamu spotrebiteľ nákupom zaplatí.
Ešte smutnejším faktom ostáva, že drvivá väčšina týchto produktov, vzbudzujúcich luxus cenou alebo obalom, sú len lacné
a neúčinné šmejdy (česť výnimkám).

Na záver je to príroda, pred ktorou väčšina bez problémov zatvára oči, ak to má priniesť zisk. A tomu my hovoríme NIE!

Namiesto načančanej krabičky Vám od nás príde tovar v krabici od šampónov, cestovín, vonných sviečok a množstvo iných,
nezávadných krabíc, ktoré sme schopný z okolitých ochodov pozbierať a znova ich tak využiť. Ako výplň používame obalovú fóliu,
ktorej sa použije nespočetné veľké množstvo len preto, aby krabice počas transportu ostali spolu na palete. Väčšina e-shopov
a obchodov tento plast hádže priamo do koša napriek tomu, že mu vôbec nič nie je.
Prečo to vlastne robíme ?

  • nevytvárame ďalší odpad
  • žiadny vyrúbaný strom kvôli Delia krabici, Delia letáku alebo Delia bilboardu
  • nebudeme navyšovaním cien od Vás ťahať peniaze na sprostosti
  • veríme, že naším jednaním prinútime spotrebiteľa aj distribútora myslieť v zelenej
  • na propagáciu a reklamu využívame internet (FB stránku, Instagram a Newslettre)


Ďalšia vec je samotné zloženie produktov, proces ich výroby a testovanie. U nás v deliashope je pravidlo numero uno, že každý
ponúkaný produkt (známy/neznámy) je kvalitný a skrátka bez zbytočných rečí FUNGUJE! Ak nejaký šampón na vlasy o svojich
účinkoch klame, u nás ho nenájdete. KAŽDÚ značku alebo produkt, skôr ako ho ponúkneme, prekonzultujeme s odborníčkami
v obore, ktoré nám na základe svojich skúseností pomohli zostaviť terajšiu ponuku produktov, ktorých je cca 5000.
Pri takom množstve produktov sa nám už bohužial stalo, že nám pár šmejdov prekĺzlo na stránku ale našťastie vždy prišli zákazníci,
ktorý nás na šmejd upozornili a my sme ho okmažite stiahli a začali pátrať po adekvátnej náhrade.
Čo to má ale spoločné so zeleným myslením ?

Viete aké veľké množstvo produktov je testovaných na zvieratách napriek celosvetovému boju za ich práva?

Bohužiaľ stále veľmi veľa, pretože je to najlacnejšia z možností ako môžu spoločnosti dostať svôj produkt na trh. Hľadajte preto
symbol zajačika, ktorý znamená, že produkt nebol testovaný na zvieratkách a nebojte sa za tento produkt priplatiť o pár centov
viac, pretože tieto centy nejdú tentoraz do vrecka výrobcom, ale laboratóriam, v ktorých produkty NEtestujú na zvieratkách.


U nás medzi top produkty certifikované zajačikom napr.


Postupne preberáme celý náš sortiment a hľadáme adekvátne náhrady aby sme si o pár týždňov, možno mesiacov mohli povedať,
že žiadny z produktov, ktorý ponúkame nebol testovaný na zvieratkách.

Takže tu to máte. A to je iba letmý náhľad kľúčovou dierkou do sveta konzumu, v ktorom je najvyšší čas, začať sa správať
zodpovedne. A musí to začať práve od nás, že prestaneme kupovať šmejdy a platiť za hlúposti. Ten tlak, ktorý šmejdov
a prospechárov pošle na obchodné smetisko. A keď naše deti alebo vnúčence budú dospelé, zanecháme im svet, v ktorom
ublížiť stromu alebo zvieratku bude to isté ako ublížiť človeku. Proste to nerobme, myslime v zelenej!

Späť na zoznam blogov

Pozor, táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie Vášho prehliadača, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť, a to priamo vo svojom prehliadači. Viac informácií o spracovaní Vašich údajov na získate TU OK